LIVE4LIFE    /    Týden 4.     /    17. Tréninková lekce

17. Tréninková lekce

Celý tréning z videa opakujte 4x

Mezi jednotlivými cykly si dej během úvodu pauzu, tedy přibližně 30s

Cviky:

  • Výdrž ve výpadu 2x30s
  • Kliky s předpažením 2×5
  • Střídavé zvedání nohou do stran ve vzporu klečmo 2×5
  • Střídavé přítahy kolen do kříže k hrudníku v kliku 2×10
  • Chůze v podřepu 30s

Technika:

  • Výdrž ve výpadu – Zpevněný střed těla s úhly v kolenou 90°. Koleno vykročeného chodidla by nemělo přesáhnout přes špičku. S plynulým dýcháním držíme.
  • Kliky s předpažením – Dlaně s rozpětím o něco více než jsou ramena a mírně pod jejich úrovni. S nádechem a zpevněným středem těla jdeme hrudníkem k zemi. S výdechem a předpažením se vracíme nahoru.
  • Střídavé zvedání nohou do stran ve vzporu klečmo – Záda rovnoběžně s podlahou, hlava v protažení a díváme se směrem dolů. Paže a stehna jsou kolmo k podlaze. S výdechem zvedáme nohu do strany a s nádechem se vracíme do výchozí polohy.
  • Střídavé přítahy kolen do kříže k hrudníku v kliku – V pozici kliku střídavě s výdechem přitahujeme kolena do kříže k hrudníku. S nádechem se vracíme zpět.
  • Chůze v podřepu – V pozici dřepu chodíme vpřed a vzad.

Průvodce zdravou stravou, recepty, pochopení nutričních hodnot, anatomie!

pouze za 990Kč nečekej a začni

OBJEDNAT

Spolu to zvládneme!

TÝDEN 4.