LIVE4LIFE    /    magazin    /    Shyby

Shyby

Magazín by Martin • 12. Duben, 2018

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone
Uchopíme hrazdu nadhmatem s rozpětím dlaní o něco více něž je šíře loktů. Výchozí poloha je ve visu na plně natažených pažích. Nadechneme se, stáhneme lopatky a ramena směrem dolů a dozadu co nejdál od uší, a za pomocí zádových svalů společně s pažemi se plynule přitáhneme s výdechem směrem nahoru. Po celou dobu se rovněž snažíme mít zpevněný střed těla a neohýbat dolní končetiny v kolenou. Pokračujeme do bodu, kdy se dostaneme bradou nad úroveň hrazdy a poté se pomalu vracíme s nádechem do výchozí polohy ve visu. Pozor nekrčte dolní končetiny a ani nijak s nimi nekmitejte a nešvihejte. Při příliš úzkém úchopu může dojít ke zranění v oblasti ramen, nehrbte se a snažte se mít ramena a lopatky po celou dobu stažené dolů a dozadu. Pohyb prováděného cviku by měl být plynulý, nikoliv proveden švihem.

Martin
12. Duben, 2018

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone
Zatím žádný komentář

Přidej svůj názor